31 Aralık 2014 Çarşamba

Mim: 2015'den beklentilerim..

Herkese merhaba :)
Blogdaşım Yasemin 2015'ten neler bekliyorum ? konulu mime beni eklemeyi unutmamış. Ona burdan çok teşekkür ediyorum çokcana öpüyorum. :*

Bakalım bu yıldan beklentilerim nelermiş ?

Öncelikle ailem için, kendim için, herkes için sağlık, sıhhat ,mutluluk, huzur diliyorum.

Benim bu sene tek bir amacım var. Önümde eğitim hayatım için onemli olan bir sınav var. "DGS"
bilmeyenlerinniz olabilir. 2 yıllık üniversite mezunları bu sınava girip başarı sağlayacak 4 yıllık üniversitelere geçiş yapabiliyor. Benimde yoğun tempoda bu sınava hazırlanmam gerekiyor. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin.


Bu sınava hazırlanmaktan bloga ilgi gosteremeyeceğim. Bunun için bol bol zaman ve kuvvet diliyorum :)




Babamın emekli olmasını hem maddi hem manevi olarak rahata kavuşmasını istiyorum.




1 senedir uzak kaldığım doğduğum büyüdüğüm şehir olan Ankaraya temelli olarak dönüş yapmak istiyorum.

                                       



Buna ters olarak bi yandanda okuduğum şehir olan Manisa/Akhisardan kopmak istemiyorum. Arkadaşlarıma yeni yeni alışmışken o ortamdan kopmak çok zor olacak. Hepimiz yurtta kaldığımız için onlar benim ailem gibi oldu. Bana birşey olursa ailemden once müdahele edebilecek kişiler ilk onlar. Bi yandanda arkadaş grubum olarak okul bittikten sonra Akhisarda ev tutup çalışmayı planlıyoruz. Nasip olursa. Zaman ne gösterir bilinmez ama nazar değmesin bize :)


       



Sevdiğimle aramda olan lanet olası 554 km mesafeden kurtulup kavuşmak istiyorum.

                                       


Benim hayatım bu iki şehir arasında koca bir karmaşa içinde sürüyor. En onemlisi bu karmaşadan kurtulup kendi yolumu çizmek istiyorum.

Bende Buse ve  Sedayı mimliyorum yapmak isterlerse :)


sevgiler :)







15 yorum:

  1. cevapların çok güzel olmuş inş bütün istediklerin olur balım bende hemen yapıyorum çok teşekkür ederim gerçekten :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende senin cevaplarını merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. canım DGS de başarılar , ben başardım darısı başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçektenmi :o Çok teşekkür ederim inşallah bende başarırım. seninle ayrıntılı konusmak isterim bu konu hakkında :)

      Sil
  3. Sınavında başarılar ve hayırlısıyla isteklerinin gerçekleşmesini dilerim..Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Bakıyorum hemen blogunuza :)

      Sil
  4. merhaba

    blogumda ödülünüz beklemekte :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok naziksiniz :)
      sevgiler..

      Sil
  5. çok güzel :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, takipçinizim zaten :)
      sevgiler

      Sil
  6. 2015 herkese önce sağlık sonra kalplerinde ki ne varsa onu versin ...takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. bende takibe alıyorum sevgiler :)

      Sil
  7. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsitem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn canım :)
      Hemen göz atıyorum.
      sevgiler..

      Sil
  8. Bloguna daha önce uğramıştım ama nedense üye olmamışım. Bu sefer takipteyim.

    YanıtlaSil